Tää on ensimmäinen kerta ku kirjottelen tänne, tää on myös mun ensimmäinen blogi. Eli älkää ihmetelkö jos ulkoasu ei ole kovin kummoinen kun voi vähän mennä aikaa että saan sen kuntoon. Mutta joka tapauksessa aion pitää tätä blogia anonyymisti eli en oikeasti ole Malia vaan se on valenimeni netissä. Laitan myös henkilöilleni tekaistut nimet suojatakseni heidän yksityisyyttään samalla tavalla kuin omaani : ) Joten, tämä päivä ei ole ollut kamalan erikoinen. Kouluun menin kahdeksaksi. Niin juu, olen ylä-asteen seitsemännellä luokalla Turussa. Meidän koulu on ihan kiva, vaikkakin melko suuri. Koulussa ei paljoakaan tapahtunut. Paitsi tänään ihastukseni katsoi minua useampaan kertaan ja jopa hymyili minulle! Hänkin on koulussamme seitsemännellä luokalla. Olen korviani myöten ihstunut ja sitä ei todellakaan ole helppo salata kun aina menen ihan sekaisin kun nään sen! asiasta kuitenkin toiseen; minulla on monta ihanaa kaveria, vaikka olenkin alkanut kyllästyä yhteen joka teeskentelee kamalasti. Olimme ennen parhaita kavereita mutta nykyisin minulla on uusi bestis. Minä ja Maria (bestikseni) pidämme aivan samoisita asioista. Entinen bestikseni, Niina,  taas on aivan erilainen kuin minä.Mutta nykyään hän on alkanut pitämään täysin samanlaisista asioista kuin minä ja bestikseni. Hän yrittää selkeästi luikerrella väliimme ja erottaa meidät. Sitä on ehkä vaikea lukijana ymmärtää kun en selitä kaikkia asioita. Muutenkin tämä kuulostaa melko teiniangstiselta :')Mutta toivon ymmärrystä ja kommentteja. Onko teillä samankaltaisia tilanteita?

Terv. Maliaa